I'm Out Of Here (snart)

Precis insett att jag bara har 2 dagar kvar på jobbet och sen FRIHET! Iallafall i en vecka. Men jag kommer från och med imorgon slippa min farsa i typ 4 veckor. Förhoppningsvis kommer mitt förakt för honom att minska under den tiden.. Om inte blir det jobbigt. Redan jobbigt nog att förakta en pappa, irriterande om jag måste börja göra det med två. Jag skulle vilja skriva "Män asså..." och sucka, men tyvärr så är det nog lika mycket "Kvinnor asså..." och lika mycket suck efter det. Varför är det bara jag som är perfekt för? Hahahaha. Kunde nästan hålla mig i en sjufjärdedels sekund.

Jag måste försöka hinna gå på stan och köpa böcker på söndag. Imorrn hinner jag inte, ska först jobba, sen åka med farmor till nåt ställe där dom säljer begagnade möbler och leta efter en stor byrå som jag kan ha i hallen (jag har för mycket skit), och efter det ska jag hem och göra mig iordning inför min brors inflyttningsfest. Vi som hjälpt till att fixa i lägenheten blir bjudna på mat och grejer innan alla som inte hjälpte till får komma. Känner mig lite priviligerad. Bwaha. Erica kommer till den senare delen av partajet, skoj skoj. Söndag blir det shopping och så måste jag tvätta redan befintliga kläder inför resan. Måndag jobb och tisdag är jag out of here! Wihoo! Happy times.

Åuh. Mina katter ligger och gosar med varann, tvättar och håller om. Jag blir fan avundsjuk. Det är illa. Mycket illa. I think I need som lööv. Någon som ställer upp? Bwahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback