Bye Bye Now

Även igår strulade blogg.se. Kassa jävla sida.

Jag åker hemifrån om 1½ timme. Känns fortfarande helt overkligt. Jag antar att det mest beror på att jag inte ens sett hotellet eller några slags biljetter än. Som sagt Fia som fixat allting. Känns lite läskigt att lämna över kontrollen till en 15-åring, egentligen borde jag kanske inte ens ha gett henne det ansvaret, även om det var hon som tog det helt självmant.

Har oroat mig en del inför resan. Det mesta har ju som sagt strulat, och har väl sett det lite som ett tecken på att vi kanske inte borde åka. Som om det kommer hända något om vi gör det. Exakt vad vet jag ju förstås inte, men typ att planet krashar, eller att det skulle hända något med Rebecca eller Fia. Jag skulle avlida om det skulle göra det. Mig själv oroar jag mig inte för så mycket, men det är just ansvarsbiten inför mina medresenärer som gör mig worried. Att tv4 visade en dokumentär som hette "Hur man överlever en flygkrash" igår kväll gjorde mig inte direkt mindre nervös. Jag menar, om inte det är ett tecken, vad är?! (Om man översätter den meningen till engelska låter det mycket bättre)

Är iallafall rätt bra att skjuta undan de där orosmomenten. Finns egentligen inget jag kan göra åt saken, och som vanligt är det bara min hjärna som tänker alldeles för mycket.

Min armbåge gör asont. Kan inte ens lyfta något med högerarmen utan att det gör ont. Typ där i kärringknölen, där gör det mest ont, och så strålar det ut därifrån. Vet inte hur jag fått den skadan, känns inte som att det är blåmärkesont heller, mer som att det är nån sena eller något som är överansträngd. Hoppas det går över snart, kommer inte va skoj att gå runt och ha ont i en hel vecka utan att kunna gå till doktorn.

Har packat klart och fixat det mesta, ska bara fixa kattlådan en sista gång, bädda sängen och äta frukost. Klä på sig kläderna är ju ett hett tips också. Mamma ska ta hand om kissarna när jag är borta och vill att det ska vara fint när hon ska springa här fram och tillbaka, så kanske får städa lite också.

För övrigt färgade jag håret igår, det blev så nära svart man kan komma utan att det faktiskt är svart. Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Men det kommer väl blekas i solen kommande veckan.

Mjaja. Goodbye allihop, nu slipper ni mig i en vecka. Bwahaha.
(Hoppas det regnar på er hela tiden, HA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback