Bitter Som En...

Har inte känt för att skriva blogg senaste dagarna. Känt mig lite väl bitter. Vissa dagar känns det liksom som att allt går emot en. Det ska ju alltid vara nåt liksom, det kan aldrig bara få vara bra. Först blev jag glad för att serlot kommit hem, och sen var pappa tvungen att göra allt till skit igen. Hela grejen med resan har fuckat sig från dag 1, varenda lilla moment som överhuvudtaget kan strula har gjort det, och det är fortfarande inte klart från transfern om de lyckats ändra om våran destination, även fast vi betalat för det verkar det vara jävligt svårt att skicka en bekräftelse. Vi åker liksom på tisdag. Inte så lång tid kvar direkt. Skulle vilja säga att det löser sig, men jag är inte säker på det, och eftersom jag är äldst så kommer de anta att jag ska lösa det och jag pallar  fan inte. Är det för mycket begärt att få ligga på en strand och läsa bok eller vad? Blä.

Jag lyckades iallafall ta mig i kragen och städa och tvätta i onsdags, måste tvätta mer typ idag, hann bara med handdukar och lakan sist. Kläder kan ju vara bra, särskilt eftersom jag ska åka bort. Vart på apoteket också, köpte mascara där... Undrar om den är bra? Mina ögon har blivit helt känsliga på sistone, kliar på dem, så tänkte att allergivänlig mascara kanske kunde vara nåt. Hmm.

Är på jobbet och det är asmycket verkstad tills idag, men G är inte här än. Ibland undrar jag vad han tänker med. Nuförtiden är det där ibland = jävligt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback