Aldrig Mer

Åahhrgh. Påminn mig om att aldrig mer gå ut. Visserligen var det roligt att hänga med gänget, men det var fan inte värt det. Jag mår alltid så jävla förbannat kasst dagen efter. Jag kan dessutom inte sova när jag är påverkad, det går bara inte. Ligger i nåt slags halvkoma och får sakta mer och mer huvudvärk. Sen blir huvudvärken sådär outhärdlig, men jag kan inte ta värktabletter, för det gör bara att jag kräks. Klockan 8 imorse så spydde jag visserligen iallafall, trots att jag inte tagit värktabletter. Blä. Jag hade ju iförsej kunnat räkna ut med arslet att det inte var så smart att gå ut när jag sovit helt mongo dagen innan, och inte ens kände för att gå ut. Så jävla osmart och snål och dum i huvudet är jag att jag går iallafall. Blä x2.

Det som är mest blä är att jag inte kan hitta min mobiltelefon. Den är spårlöst försvunnen. Jag vet att jag hade den när jag gick från stället, för jag ringde till Nina och sa att hon skulle vänta på mig så vi kunde ta taxi hem. Men sen ringde jag inget mer, och den ligger inte i min tröjficka där jag hade den hela kvällen. Jag kommer typ avlida om det är så att den är borta. Pallar fan inte det.

Kommentarer
Postat av: Jonne

Kikade mest runt här - men är huvvet dummt får kroppen lida. Det är sen gammalt.

Postat av: mizaru

Jonne: Japp, det är gammalt men det håller än. ;P

2007-07-01 @ 21:04:41
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback