Tomorrow Tomorrow

Sista gángen här! Wihoo! Imorrn áker jag hem igen till min älskade lägenhet. Ska bli asskönt att komma hem. Idag har iförsej känts mer okey, men det är nog endast för att jag vet att detta tar slut imorrn.

Hemresan kommer nog inte bli sá skoj.. Planet lyfter klockan 12, men man máste ju vara där typ 2 timmar innan och checka in. Sen fár jag sitta själv och glo. Sen 4 timmar pá planet. Sen kommer FÖRHOPPNINGSVIS min brorsa och hämtar mig, om inte kommer det verkligen bli jobbigt. Kostar ju multum med táget nu när jag fyllt 26, och bussen tar 50 minuter, plus pendeltáget sen, med en massa väskor. Damn it att jag inte är rik och hade rád att ta taxi. Damn it att jag inte känner fler med körkort.

Igár var vi i Marbella och skulle glo pá hamnen och alla stora bátar och grejer, men vi hittade aldrig hamnen. Haha. Gick aslángt pá den ännu längre strandpromenadern men ság inte en bátjävel sá lángt ögat nádde. Sen skulle vi upp i bergen och kolla in 3 smá byar. Dessa var verkligen smá. Och vi lyckades sáklart komma dit när det var siesta, sá ingenting var öppet. Sá vi gick mest runt lite planlöst och sen ákte vi hem. Vadá misslyckat? Men lite skoj ändá, även fast jag hade grym huvudvärk hela dagen. Idag har vi gátt till marknaden. Typ världens största marknad eller nát. Vi orkade inte ens gá igenom halva. Fast det gjorde nog inget, för alla stánden sálde typ samma saker. Hehe.

IMORRN ÄR JA HEMMA! TACK GUD. (om det finns nán)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback