Spanien

Hm.. Inga bra bokstäver pà detta usla internetcafé som jag hittat. Jaja. Det fár gá ändá.

Först sá detta med tatueringen. Hann inte skriva sá mycket innan om det. Det gjorde ondare än vad jag kom ihág det. Sáklart. Förtränger väl sànt I guess. Men det fàr vara värt det, eftersom jag blev sjukt nöjd! Särskilt den "vita" ser jäkligt cool ut, men tror jag gillar den mera bara för att den ser finare ut. Inga skorpor pá den pá samma sätt, plus att den svarta handleden blev helt uppsvullen efterát. Inte okey. Men den har iallafall blivit smalare nu. Skönt. Blev lite orolig ett tag...

Fan vad alla luktar illa här. Máste hitta ett annat ställe till nästa gàng...

Anyways. Spanien dá. Flygresan gick rätt snabbt, sov mest. Fast sen sá var det en unge som satt brevid mig som jag ville slá in ansiktet pá för den satt inte still en sekund. Annoying. Ungen som satt framför mig satt inte heller still, sá det förvánar mig att jag inte har massiva blámärken pá knäna nu. Lägenheten här är väl okey, men inte särskilt snyggt inredd om man säger sá. Vädret har vart skitfint, sol pá klarblá himmel báde idag och igár. Fast igár njöt man ju inte sá mycket direkt. Var mest trött som ett as. Idag däremot var vi pá stranden pá lángpromenad och hittade massa fina snäckor. Kändes som jag blev 6 ár gammal igen. Moahaha. Sen har jag solat pá balkongen resten av dan och läst bok och käkat oreos. Máste köpa med mig en packe hem sen när det är dax, det är nog det godaste som finns. Fast mjölken här stár inte ens i kylen när man köper den, sá det gár inte riktigt att njuta av oreos och mjölk som man kunde hemma... Haha. Tänker bara massa äckliga saker om den, vad den máste innehálla och sánt crap. Ihk.

Har redan tröttnat pá mina päron dock, sá kommer antagligen gá mánga promenader och hänga pá internetcaféer en del känns det som. Pallar inte skriva mer, detta hära tangentbordet är helt klibbigt och jobbigt med alla knäppa punkter man máste göra för att det ska bli läsligt.


Kommentarer
Postat av: Sosso

Vilken fin blogg du har!

Postat av: Malin

låter ändå som du har riktigt fint! (: Skulle också vilja resa till spanien. Well, jag får väl nöja mig med Stockholm nästa torsdag! Take care

2007-01-05 @ 00:29:40
URL: http://daisuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback