Snooze Please

Gah. Jag försov mig imorse. Inte helt okey. Har insett att larmfunktionen på min nya telefon är totalt värdelös. Det finns liksom ingen snoozeknapp! Så jag skyller min übervirriga morgon på Samsung. Hann i tid till jobbet, men hann inte käka frukost. Jag är hungrig! Som tur är kommer Tobbe hit och jobbar så då kan jag smita ner till indiska restaurangen och köpa lunch. GOTT.

Precis när jag vaknat imorse och mer eller mindre sprungit upp ur sängen och slängt på mig halva kläduppsättningen så ringer Mickan. Vi skulle ju tydligen ses ikväll... Det hade jag lyckats glömma, hur nu det gick till eftersom vi bestämde att vi skulle ses för bara nån dag sedan. Haha. Minnet är bra men kort. Var nog väldigt otrevlig och fick dessutom hes-attacker när vi pratade eftersom jag som sagt var nyvaken. Hm. Därför jag hatar telefoner. Blä. Får be om ursäkt ikväll.

Typiskt, ringde Tobbe och han är tydligen försenad. Jag vill ha mat NU! Ska det vara så svårt att komma i tid när man typ aldrig jobbar och dessutom börjar klockan 12? Iförsej, ska nog inte säga något eftersom jag själv höll på att komma försent. Ooops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback