Sjuk och Bored, Ingen Bra Kombo

Jag mår kaaaaasst. Damn it. Min hals gör asaont. Hes också. Känner mig febrig, men sist jag kollade hade jag inte det. Så det är säkert nån slags förkylning bara eller så. Måste bli frisk tills imorgon dock, eftersom jag ska jobba själv då. Ska sova massor och bara ta det lugnt och hoppas att det blir bättre. Hoppas kan man ju göra..

Jag är lite rastlös nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Har ont i ögonen, så sitta framför datorn/TV:n är väl kanske inte det bästa alternativet. Men glo i taket känns inte heller särskilt lockande. Diska, städa, tvätta borde jag göra, men jag orkar faktiskt inte. Tycka synd om mig själv är jag rätt bra på iallafall. Haha.

Kommentarer
Postat av: erika

Säg någon som inte är sjuk... :)
värsta epedimin..
Krya på dig.

Postat av: Cascalita

Krya på dig!

2007-01-18 @ 15:45:08
Postat av: Patti

Ja jag känner precis som dig, alltså jag har varit snuvig och har ont i ögonen konstant i försig och så har jag blödit näsblod de senaste dagarna, brukar aldrig blöda näsblod:/ Skumt, men något har jag i kroppen. Krya på dig.

2007-01-18 @ 16:00:40
URL: http://innerstahemlighet.blogg.se/
Postat av: mizaru

Cascalita: Tack för omtanken! ^_^ Hoppas jag blir frisk snart... Hatar att vara sjuk.

2007-01-18 @ 20:48:58
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback