Proof!

107336-90Jag säger alltid att jag ska lägga mig tidigt, men på något sätt så blir det aldrig så. Tycker ju att det inte borde vara så svårt, ekvationen borde ju lyda trött+sliten=sova. Men nej då. Gah. Skärpning på mig.
Förresten så kom mina nya husdjur på besök igen. Försökte släcka så diskret, men ändå så fort som möjligt i lägenheten för att kunna fota dem, men resultatet blev ändå inte särskilt bra. Men nu finns det iallafall bevis så ingen kan säga att jag ser i syne. Moaha. Borde döpa dem. Bambi1, Bambi2, Bambi3 och Mamma Bambi. Fantasin är på topp.

Kommentarer
Postat av: Patti

hehe ok, jag önskade också att jag kunde göra mina bilder sådär snygga. Hur har du lärt dig använda photoshop då? Gått någon kurs eller bara testat dig fram?

Postat av: ze7en

Förresten miz, dricker du tillräckligt? Nu menar jag inte alkohol utan vatten? Det kan orsaka trötthet och massa annat knasigt.

2007-02-01 @ 14:50:54
URL: http://fitnesssimplified.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback