Pratar Jag Sådär?!

Back at work... Känns sådär. Hittills har jag plockat ner alla juldekorationer, skyltar med "30-årsjubileum", och spelat in ett nytt meddelande på telefonsvararen. Det sistnämnda var icket så skoj. Jag hatar telefoner till att börja med, sen att man ska säga vissa saker på begränsad tid gör mig helt stissig. Fast det värsta är sen när jag ska lyssna på meddelandet. Höra sin egen röst är så skumt. Liksom, pratar jag sådär?! Det är som att jag aldrig någonsin vill öppna käften igen. Låter helt viktigpetter-lidingö-mes-dialekt. Blä. Finns ingen annan som kan spela in det där sablans meddelandet, så jag var tvungen... Damn it.

Har vart en del kunder inne också. Lämnat in 3 cyklar, köpt en slang och en snubbe kollade på racercykel. Vill inte att det ska komma in folk. Känner mig helt ringrostig, som att jag inte har en aning om vad jag snackar om. Ha!

Är cepetrött sen igår också. La mig i sängen, kunde inte somna. Bland annat på grund av katterna som sprang runt, men sängen kändes obekväm, kuddarna var inge sköna, bara vred på mig hela tiden. Icket brau. Sen när jag precis höll på att somna så spydde såklart Serlot. VARFÖR spyr kattjäkeln bara på natten för? Så var tvungen att gå upp och fixa det, och sedan var det samma process igen för att försöka somna. Kul kul.

Kommentarer
Postat av: a

Måste fan vara något i luften, inte många som kan sova på nätterna nuförtiden... Min dygnsrytm är totalt uppfuckad, sjukt jobbigt.

Postat av: Pierre

fresh..en katt som spyr i sängen...

2007-01-15 @ 22:56:02
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Patti

Det där har jag cokså känt en gång att, låter jag sådär? jag ska nog hålla käft hela mitt liv nu framöver. Men tänk på sångare, tycker dem själv att dem har världens vackraste röst? Tror du det, det är ett bra dilemma jag aldrig tänkt på förut;)

Katten, ush, är den sjuk eller?

2007-01-16 @ 08:30:28
URL: http://innerstahemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback