Plugg!

Just ja. Ska börja plugga igen hade jag tänkt. Ska anmäla mig till högskoleprovet så fort jag får 350 spänn över (eftersom jag misstänker att mitt går ut snart), och sen ansöka till hösten. Har inte helt 100 procentig koll på vad jag ska läsa dock. Vet bara att jag vill bli klar med pluggandet, gillar inte att ha ofärdiga saker liggandes. Tänker nog inte börja uppe i Sollefteå igen på Internationell Kris och Konflikthantering. Mest för att jag verkligen inte pallar flytta varje halvår under 2 år (vilket jag måste göra om jag börjar där). Vill hitta nåt på hemmplan. Har funderingar kring marinbiologi, eller bara biologi för den delen. Annars hittade jag europaprogrammet inrikting statsvetenskap, vilket är intressant eftersom det liknar IKK och jag kan antagligen använda kurserna som jag redan läst i min examen. Ska kolla upp lite mer vad som finns. Men känns som att jag borde ta tag i mitt liv. Jobba på cykelaffär kan man ju bara göra så pass länge liks. Måste plugga, för annars kommer jag vara fast i butik, café eller dagisvikariat för evigt. Been there Done that liks. Vill göra något mer utvecklande och krävande. Något som intresserar mig tillräckligt för att jag ska anstränga mig. Flyta runt på en räkmacka har vart min melodi hittills. Dax för lite blod svett och tårar nu tycker jag. Moaha.

Håret blev bra. Mörkt. Solen i Spanien gjorde att håret såg helt plain brunt ut innan. Matt och tråkigt. Nu är det fint igen. Wiee!

Kommentarer
Postat av: Pierre

games?????????

Postat av: Patti

Om du är inne på statsvetare kanske du är intressead av byggander och hus och arkitektur? Jag läser ett program som heter samhällsuppbyggnad som är sjukt roligt.

2007-01-13 @ 08:17:27
URL: http://innerstahemlighet.blogg.se/
Postat av: Patti

programmet ligger på KTH, kungliga tekniska högskolan den roligaste kursen jag gått:)

2007-01-13 @ 15:25:29
URL: http://innerstahemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback