Min Bil Är Begravd

107336-75Goddammit vad mycket snö! Fattar inte hur det kunde bli så mycket på så lite tid. Är glad för ekosystemets skull, men inte så glad för egen del eftersom den där röda saken under all snö är min bil, och jag måste därmed skotta ut den. Eller, jag har redan gjort det, utan spade, eftersom jag inte har nån. Skor och armar funkade rätt bra, även om det antagligen såg rätt skoj ut när jag stod där och kämpade. Var assvårt att backa ut bilen också, eftersom det var så mycket snö överallt.. På vägen till affären (som jag var tvungen att åka till iomed min middagsbjudning tonight) var det snösträngar överallt och jag slirade till flera ggr. Läskigt. Som tur var lyckades jag ta mig hem oskadd. Nästan stolt, eftersom jag inte haft körkort så länge.


Har städat asmycket hemma också, så nu kan Bella få komma utan att jag behöver skämmas ögonen ur mig. Haha. Sen har jag planerat värsta goda maten, med efterrätt och allting! Wohoo! Tänker icket avslöja vad det är, eftersom jag misstänker att Bella läser bloggen. Moaha.

Snart ska jag förbereda maten, hämta sista tvätten, och så kanske ta tag i det där med att fixa till mig själv, eftersom jag går runt i sunkiga tvätt-myskläder och skabbigt hår.

Kommentarer
Postat av: Patti

Igår var det ingen höjdare för oss med bil. Skulle upp 05.00, och skotta bilen jiiiihaaaaaoooo... Nej, så kul var det inte. Men visst är det vackert med snö, synd att det inte kom innan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback