Men Då

Nu när jag är hemma vill jag aldrig gå härifrån. Detta ställer dock till lite problem, eftersom jag verkligen måste handla mat och dessutom lovat morsan att åka ut till dem och vattna blommorna. Borde egentligen ta tag i det nu innan det blir mörkt och crap, men orka? Får väl ta tag i mig själv och fixa. Har man lovat så har man. Och äta bör man annars dör man. Och alla andra såna där klyshor.

Sen irriterar det mig att jag irriterar mig på en viss person. Vet att jag inte borde göra det, men jag vill egentligen bara skrika "vad var det jag sa" rakt i hennes ansikte och aldrig snacka med männskan igen. Hatar när nån ljuger för mig. Hatar att ha rätt när jag inte vill ha det.

Usch. Mår lite illa. Tryckte i mig en mass kladdkaka till frukost. Åt även det till kvällsmat igår. Hmm. Not so good. Ska nog bege mig iväg innan jag blir för hungrig för att kunna göra nåt. Ska bara vara lite vuxen och skriva matlista först. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Patti

Håller med att lögner är det fegaste och värsta någon kan göra emot en annan människa.

tatueringen jag vill gör apå foten är min kanins fotavtryck, låter fjantigt kanske men är rätt coolt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback