Lagom?

Nu har jag färgat håret, lagat mat och ätit, duschat 2 ggr och tryckt i mig godis. Mår lite illa. Varför är det alltid antingen eller? Jag kan verkligen inte göra saker i lagom mängd. Får försöka lära mig det, hur man nu gör det.

Sofy ringde och tjatade med mig ut. Ska bara till söderkällaren, inget megaparty alltså. Dessutom tänker jag åka med sista tåget hem. Pallar inte sova över nånstans eller så. Ska bli kul att träffa Sofie... Var ett tag sedan. Jag e så kass på att höra av mig till folk. Fast hon är ju inte så mycket bättre hon. Ha! Men det är skönt med såna människor som man kan låta bli att prata med på en månad, och sen när man väl snackar igen så är det som igår. Sånt uppskattar jag verkligen.

Ib & Nelli hade ju städat jättefint när jag kom hem. Nu ser det ut som skit. Fasikens vad slarvig jag är. Jag bara släpper grejer på golvet. Är ju inte sktitigt egentligen, bara det att det ser ut som det. Borde ta tag i det innan jag drar. Känner mig trött också. Borde kanske dricka lite kaffe... Hmm. Jo. Det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback