jagärduktig.nu

Det finns ingen ände på min duktighet idag! Jag har tillochmed lagt in min tvätt i garderoben! Tvättkorgen brukar annars fungera som garderob tills det är dags att tvätta igen... Haha. Men icket denna gången! Har även bäddat rent, så måste duscha precis innan jag lägger mig idag (liten tvångstanke jag har... heh). Finns typ inget mysigare än rena lakan. Helst ska hela lägenheten vara ren och lukta ajax också, men man kan inte få allt. Har iallafall diskat också, och fixat kattlådan. Imorrn får jag ta städningen helt enkelt.

Spelat lite starwars också, fixade level 6 och tog mig ner till Tatooine. Men Ib skulle sova, så jag fick sluta där så vi skulle ligga på ungefär samma ställe sen.. Iförsej lär han ha rätt mycket högre level än mig, men det är bra, då kan han skydda mig. Moaha. Usch vad nördigt. Level liksom? Jag borde plugga till högskoleprovet istället. Men jag pallar inte... Måste nog börja så smått snart, för annars blir det en sån där grej som man bygger upp i huvudet till en mycket större deal än vad det egentligen är. Bara att köra igång! Snart.....

Måste nog äta nåt... Vill inte bara för att då blir det disk igen. Haha. Men jag är sugen på omelett, så omelett får det bli!
Tjingelings out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback