Huvud Bortvräkes

Vaknade 11. Gick och la mig 10.30. Något som inte stämmer? Iförsej så kunde jag inte somna på ett otal timmar, eftersom mitt huvud höll på att implodera. Ögonen var alltför trötta för att kunna hållas öppna, men hjärnan var pigg som en lärka. Jag hatar när jag inte kan sova. Det är då som min talang för att övertänka saker och ting verkligen blommar upp. Och när man överanalyserar allt, så får man även ångest för allt. Vilket inte direkt lockar till sig John Blund som tydligen är rädd för att bli smittad eller liknande. Jäkla själviska idiot. Jag är iallafall fortfarande trött, och har endast en antydan till migrän. Den lilla antydan borde egentligen få mig att sakta step away from the computor, eftersom strålningen från skärmar/TV:apparater får det att bli värre. Men vad ska jag göra en hel dag om inte använda mig av någon av dessa 2 ting? Förslag emottages tacksamt. Att läsa går bort det också, måste koncentrera ögonen som gör ont då, och gå ut i friska luften också, eftersom min hals och näsa förbjuder det.

Jag tvättade håret igår. Tur att jag är sjuk idag, för mitt hår är platt och fult och glansigt. HATAR nytvättat hår. Vem vill ha det liksom? Förutom typ kronprinsessan. Visserligen känns det rätt trevligt och luktar gott, men det spelar ju mindre roll egentligen. Ingen som tar/luktar på det ändå, däremot är det fasligt många som ser det.

Nu ska jag lägga mig i fosterställning i soffan och försöka kolla på nåt "bra" dagTV program. Wiee........

Kommentarer
Postat av: ann

lösningen heter hårprodukter baby ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback