Hej Då.

Skrev ett långt inlägg igår natt om hur idiotiskt hela människosläktet är, om min oförmåga att lita på människor och hur bitter jag känner mig över att varje gång jag försöker lite på någon så förbrukar de det förtroendet. Om att det känns som att jag aldrig kommer kunna bli vän med en ny människa eller kommer kunna lita på någon så pass mycket att jag kommer kunna vara tillsammans med någon igen. Jag publicerade det inte, men det var skönt att skriva av sig. Jag kan verkligen inte skriva allt här inne. Borde nog försöka skriva mer dagbok på riktigt. Blir lite tröttsamt att försöka uttrycka mina känslor på ett sätt som inte offentliggör vem som jag är besviken/arg/ledsen på. Kanske borde ösa ur mig allt här, men vet inte vilka som läser och det gör mig paranoid. Vill inte att alla ska veta allt om mig. Vill inte att någon ska veta allt om mig.

Jag är fortfarande sur på en viss person. Hon irriterar mig. Det är ju först nu i efterhand som jag fattar varför du sa saker på vissa sätt, varför du ville att vi skulle vara kompisar och att du inte gillade att ha något otalt med någon. Det gjorde du bara för att jag hade rätt. För att mina misstankar var befogade. Det sa du inte då, men som allt annat som folk ljuger om så kommer det fram förr eller senare. Jag blir irriterad för att jag gick på det. För att jag trodde att vi nog kunde vara kompisar iallafall. Men om du tror att jag vill vara kompis med någon som ljuger för mig så tror du jäkligt fel. Du kan dra åt helvete. Vet ju hur hon var med sin förra flickvän, hoppas ni får det likadant.

Till nåt annat....
Har vart på stan och hämtat min klocka som jag typ aldrig mer kommer kunna använda. Kändes nödvändigt. Såg en klocka som satt på en ring, asfult! Men kanske praktiskt... Haha. Iförsej sa Ib nåt jäkligt smart, kan ju ha min mobil hängandes runt halsen eller nåt när jag jobbar, och ha den som klocka. Gillar inte att ha saker i fickorna. Shoppade loss på HM också, 2 linnen som jag har under allting, 2 kepsar/hattar, en hoodie, hårfärg, snoddar, hårnålar... Typ. Pretty nöjd.

Damn it. Mina matvanor är inte alls okey längre. Semestern i Fuengirola och helvetesdagen på flygplatsen har fuckat upp allting. Har inte käkat på hela dagen, och jag är inte hungrig ens. Inte okey. Ska laga mat, men eftersom jag inte är hungrig så känns det inte så motiverat. Men måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback