Cookies & Cream

107336-89Som sagt så har jag lite mer pengar än vad jag trodde, så firade lite genom att köpa den hära ------->

Damn it vad gott det är. Jag har ju både oreos och glass hemma iförsej, så skulle ju kunnat gjort nån slags hemmablandning, men det är ju inte samma sak! Åt precis mat, men längtar tills jag blir tillräckligt sugen så jag kan trycka i mig en ansenlig mängd glass. Yammi in my tummie.


Tyvärr kan jag inte skylla mitt godissug på min mensvärk, tänkte först göra det, men sanningen är att jag är duktig sockerberoende. Inte alls okey. Iförsej skiftar sakerna jag är sugen på beroende på hormonerna, glass&choklad när jag har höga hormonnivåer, och saltlakrits alltid annars. Hmm.. Mjaja. Jag blir iallafall lite oroligare hela tiden för mitt tandläkarbesök. Tur att jag är duktig på det där med borstning, tandtråd och munskölj iallafall. Annars skulle det vara illa.

Nu blir det halvliggande läge i soffan resten av kvällen.. Med glass! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: emma

perfekt, då tar jag klänningen så kan du ta benen =)

Postat av: emma

bra, ingen konkurrens =)))

2007-01-31 @ 23:29:39
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback