Bakom Mitt Täcke Kan Jag Va Mig Själv

107336-70Usch vad trött jag är. Har vart det hela dagen... Har hjärtklappning så kan inte sova. Kom när jag hade käkat pizzan, kroppen fick väl en chock efter svältdagen igår på flygplatsen och sen min kladdkakefrukost idag. Gillar inte att jag får hjärtklappning. Är inte det sånt som tanter får liksom? Jag kan se hela min bröstkorg röra sig, ser ut som hjärtat ska hoppa ut som i alien filmerna. Not so nice.

Täcken måste vara en av de bästa uppfinningarna nånsin. Fick aldrig ha täcket med mig i soffan när jag var liten, men nu när jag bor själv så gör jag precis som jag vill! Moahah. Fattar inte varför föräldrar har så fjöntiga regler för sig. Gör ju bara att man bråkar mer än nödvändigt om helt meningslösa grejer. Borde spara energin till nåt viktigare liksom.

Imorrn måste jag dra ner på stan och hämta ut min klocka som blivit lagad. Har dock kommit på att det kommer se skumt ut nu när jag har tatueringarna där... Kanske får skaffa mig en klocka på halsband eller nåt istället. Heh.  Sen ska jag försöka shoppa upp mina 700 spänn på HM också... Om jag känner för att gå i affärer vill säga. We will see.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick inte heller ha täcket i soffan, om man inte var sjukt förstås, för då fick man helt plötsligt en massa saker som var förbjudna annars! Numera, eller ja, på den tiden när jag hade en soffa, tog jag alltid med mig täcket dit, det är en helt annan känsla än en fånig filt!

Postat av: Johannes Flakbil

Om 1½ timme är det 24 timmar sedan jag gick upp.





Då vet du det, grattis!

2007-01-12 @ 13:46:41
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback