Yes!

MOAHAHA! Gissa vem som inte hade ett endaste hål?! Your's truly såklart! Och gissa på hur många år? 4? Nope. Uppåt. 6 år då? Nopes. 8 år är det rätta svaret. Har icket vart hos tandisen på 8 nedrans år. Ändå har jag inte ens antydan till hål nånstans. Lite tandsten men that was it. Moahaha Igen. Kom försent dit dock eftersom jag var helt bombsäker på vart det låg någonstans, men de hade såklart flyttat i november. Gah! Varför man alltid ska kolla upp adresser på eniro innan man åker... Hade tillomed tänkt göra det, men det blev inte av. Panikcyklade runt stan och letade, och fick gå in på hos en annan privat tandklinik och fråga. Poppis, or not, men fick iallafall reda på vart jag skulle. Blev bara en kvart försenad, men ändå. Hatar att komma försent. Tandläkaren Samuel var typ i min ålder också, jag var inte alls förberedd på det. Blev lite pinsamt nästan. Hade 100 ggr hellre haft en tant eller gubbe som tandläkare. Mjaja. Nu är det gjort och jag är GLAAAAD för jag har inga håååål. Tjoho.

Gick till jobbet efteråt, så har jobbat 9-16 idag. Vid 4 så skulle jag ju till tatueringssnubben, men det blev ju som en heldag på jobbet ändå. Rätt brau. Dessutom åt jag lunch från indiska och gick ut med Maja på arbetstid. Moaha.

Att fylla i tatueringarna tog typ lika lång tid som när jag gjorde dem... Ihk. Så nu är det en fin upprepning av hur det såg ut förut, alltså jag med bandage runt handlederna som är helt blodiga. Så damn fresh. Och inte alls öppet för misstolkningar. Nej nej. De blev iallafall mycket finare nu än innan, jämnare linjer och sådär. Skitbrau.

Efter det cyklade jag till KådisHomo (GodisHome) och köpte lösgodis för 38kr. Han gubben där inne var hur trevlig som helst, gav mig massa provgodisar gratis, rekommenderade olika sorter och var allmänt glad och pratig. Jättesöt. Snackade om hur dyrt vissa sorter var att köpa in, men att han minsann tyckte att man skulle ha det i en godisbutik, om hur bra choklad var (ville inte påpeka att det nog handlade om mörk choklad) och hur dyra vissa andra godisbutiker var respektive för billiga som bara hade massa godis med socker i (återigen, tror nog hans godis också innehåller socker). Men han var så söt och snäll så det gjorde inget.

Nu ska jag äta (som vanligt) och så trycka i mig mina 38 kronor godis. Fast tror nog inte hela påsen går ner idag. We will see... Har ju några nya som gubben pracka på mig, får rapportera om de är goda eller inte senare. Hehe.

Rätt bra dag idag, trots att jag fick gå upp klockan 7 för att få den.

Kommentarer
Postat av: ann

du är grym kvinna! åtta hålfria år. jag borde också bege mig, snart, när jag blir rik

creds till affärer som har annat än karamellkungen. jävla godismonopol det råder i stan

gillar det paradoxa i att gå till tandläkaren och sen köpa godis :D

Postat av: mizaru

Yep. I rule. Eller, min mun rules. ;P Jag behövde inte bli rik, kostade "bara" 399kr, vilket blir cirka 50kr/år vilket det kan vara värt. Moahah.

Ja usch. Hatar karamellkungen. De har bara äckligt godis. Urk.

Haha... Ja jag vet. Tandläkaren frågade om jag smååt och jag sa ja såklart. Jag menar, varför ändra på ett vinnande koncept? Jag har ju käkat godis o druckit cola i 8år utan hål, så då kan jag lika gärna fortsätta. ^_^

2007-02-19 @ 22:18:33
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback