Tack Och Hej

Jävla skitliv. Allvarligt. Ekorrhjulet... Vad är meningen? Jag vill bli eremit. Kan jag få den ansökningsblanketten tack. Jag tar gladeligen grottan som ingår samt bredbandet på endast 0.5 mb om jag bara får slippa allt jävla skit som det innebär att vara svensson. Jobba för att tjäna pengar som man ska betala till massa jäkla grejer bara för att man ska (över)leva. Bredband, hyra, mat, mobiltelefon, försäkringar och SKIT! Jag vill inte vara med längre. Jag kan iförsej skita i grottan, köpa en bungalow på nån någorlunda öde strand i thailand (alternativt annat varmt land), utbilda mig till dykinstruktör, jobba 1-2 dagar i veckan och sen bara slappa resterande tid, kanske klappa en apa som råkar hoppa förbi min terass. Låter skitbra. Undrar om katterna får följa med? Annars får det nog bli den där grottan trots allt.






(Ja. Jag har betalat räkningar idag)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAg blev mycket fundersam när din blogg var helt tom i dag på dan, trodde du hade packat din väska och gett dig av typ, men nu verkar ju ordningen vara återställd :)

Postat av: ze7en

lar dig spela poker online och bli bra pa det, flytta sedan till nagot billigt asiatiskt land och sitt pa en strand, surpla drinkar och tjana ditt leverne pa poker online tradlost via satellit. det ar min backup-plan nar jag trottnar pa ekorrhjulet :)

2007-02-27 @ 23:43:42
URL: http://fitnesssimplified.blogspot.com
Postat av: mizaru

Hanna: blogg.se har strulat som attans. Därav att bloggen inte syntes ett tag. Har icket packat mig iväg, även om tanken (som du ser) har slagit mig. ;P

ze7en: Haha.. Ingen pjåkig idé. Men är hellre dykinstruktör. Jag vinner nästan aldrig i spel, så skulle inte våga mig på nåt sånt, plus att jag lätt blir beroende av nya grejer. Haha. Kanske inte så brau.

2007-02-28 @ 01:42:23
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback