Surprise!

Hemma igen. Så fort jag gick utanför dörren så ångrade jag att jag tackat ja. Svinkallt jue. Usch. Men släpade iallafall iväg oss hem till Nina&Ante, sen fick vi vänta i typ en halvtimme på att Tom och hans tjej skulle komma. När de väl var på väg fick vi klämma ihop oss i ett hörn av lägenheten och vara beredda på att sätta på musik precis innan Tom märkte att det var nåt på G och kom in i vardagsrummet. Lyckades väl rätt bra, och Tom såg faktiskt överraskad ut. Måste sett rätt roligt ut med typ 10 pers intryckta i ett hörn... Jag och Nina stannade så länge som kändes vettigt utan att någon skulle bli alltför sur för att vi skulle dra för tidigt. Sen sa vi bara hejdå till Tom som erkände i smyg att han mycket hellre velat gå hem med oss än att festa just den kvällen. Haha. Synd. Så det blev ett straff istället för present i äkta yrrolanda. Me like. Moahah.

Nu ska jag spela WoW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback