Sofylajnen

Blaha. Jag är tydligen tråkig som inte skriver, så skriver lite medan Sofy snackar i telefåån. Mötte henne nere på station och gick till McD, sådär lagom flottigt. Satt där rätt länge med de andra fjortisarna, drack kaffe och pratade. Inte så rouligt att gå hem när det regnade... Men var ju tvugna till slut. Gick hem, förbi en videoaffär och köpte cola, chips och 3 klubbor till mig. Har kollat på film, och Sofy har utnyttjat min dator. Hon har ju inget eget bredband den lilla parveln, så hon passar på minsann.

Kanske ska kolla på en till film om vi orkar. Jag är iallafall inte särskilt trött än, plus att Sofy gick upp vid typ ett idag, så hon är nog inte heller särskilt trött I guess.

Imorrn är jag dessutom ledig blev det bestämt eftersom både H och G ska jobba. Rätt onödigt att vara tre stycken där. Sweet!

Nu sluta Sofy prata. Och jag slutar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback