Sleepy Head

Trött trött trött. Vart vaken aslänge nu ju. Från 07-01...hur länge blir det? Lite svårt med matten såhär med trött hjärna. Ehum. 18 timmar? Plus att jag sov max 5 timmar inatt. Kunde ju såklart inte somna först för att jag oroade mig för tandläkaren och sen när jag höll på att somna fick Marsei&Serlot flipp och började härja runt så det stod härliga till. De har alltid så bra tajming tycker jag. Gah. Men jag älskar dem iallafall. Moahaa.

Nu måste jag duscha av mig de äckliga bandagen. Får se hur lång tid det tar innan någon av mina katter lyckas hoppa på ena armen alternativt råka kloa lite sådär mysigt på handleden. Hoppas inte handleden svullnar upp sådär som den gjorde sist, det var icket skoj. Såg ut som min arm skulle ruttna av eller något. Det betackar jag mig för. Tack. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: "The LaDy"

Haha, okey. Grattis för körkortet förresten! Längtar tills jag får mitt! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback