Shnygga!

107336-117Pratat massa med Erica på msn nu, shit vad jag saknar henne. Bästaste lilla Erica. Sätter in snyggaste bilden på oss i ren hyllning.

Vi har alltså snygga masker på oss, min är en elefant (tro inget annat säger jag bara!) och Ericas en gris. Höll på att dö när vi hittade dem, i en sån dära 10-kronorsaffär i Sollefteå. Sen fick de vara med på fest, och elefanten blev kidnappad.Grisen hänger dock kvar här hemma hos mig som minne.

Nawhh.. Damnit. Minnen go away. Blir alldeles nostalgisk.





Jag tycker fortfarande att elektrikerplanen är bra, vilket tyder på att jag verkligen tycker det och att det inte bara var ett litet infall sådär som man (jag) kan få. Erica tyckte också att det verkade bra, mamma också. I like it. Bästa planen på länge.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Elektriker...? Kan man bli flatigare? Nu fattas bara att du ligger med halva stockholms homoscen, blir efterhängsen och skaffar en till katt.

Det finns ju andra jobb....lokförare, mastodontfilmskännare eller försäljningschef för pessarer?

Postat av: mizaru

Men jag vet! Men tack för ditt stöd. Känns bra.

2007-03-01 @ 11:35:25
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Grintant. Klart du ska bli elektriker. Tänk på att växelström alltid är 90 volt starkare än likström.

2007-03-01 @ 14:08:37
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback