Mystisk Påse Är Inte Okey

Höll på att glömma det skummaste som hände idag. Imorse när jag skulle låsa dörren för att gå till jobbet så såg jag att någon hade hängt en påse på mitt dörrhandtag. I påsen låg det 2 stycken leksaksmöss, såna till katterna. Svarta sådana. Inget mer. Ingen lapp, ingenting... I värsta stora påsen. Hawhatt? Why? Vem har hängt en påse på min dörr, och NÄR? Jag har då inte märkt nånting. Jag har ju vart hemma hela tiden, kunde inte människan ifråga ha ringt på dörren eller nåt? Jag fattar ingenting. Mystiskt. Jag vill inte ha anonyma påshängare i mitt hus. Känns icket brau.

Har städat nu. Fick något konstigt ryck och bara kände att jag faktiskt var tvungen innan lägenheten fullkomligt faller sönder, och innan jag deppar ihop totalt. Hatar att ha det stökigt omkring mig, vilket är oerhört opassande eftersom jag är så stökig av mig. Eller, jag har för mycket saker på för liten yta helt enkelt. Borde rensa ut lite, men jag är dels kass på att kasta saker och dels för lat för att någonsin göra det. Dessutom så ångrar jag alltid att jag slängt saker efteråt. Saknar massor av kläder som jag gjort mig av med. Så nu vågar jag aldrig mer slänga grejer. För vissa plagg kan man liksom aldrig mer köpa. Tänker mest på vissa vintageplagg som jag haft. Åuh.. Typiskt. Men iallafall. Nu är det städat, har diskat, plockat, lagt in kläder i garderoben/tvättkorgen, gjort rent lådan, gjort rent badrummet, dammsugit, dammtorkat, torkat golven och tagit bort allt katthår från deras klätterställning. Pust. Ibland är jag jäkligt duktig måste jag säga. Bara jag tar mig i kragen så.

Usch jag mår illa nu bara för det. Blev sådär äckelmätt på bulle och kebabtallriken förut. Men det var vid 4-tiden, sen har jag inte ätit sen dess. Känner mig fortfarande mätt, men antar att illamåendet försöker säga mig att jag egentligen är hungrig. Eller törstig. Eller sjuk. Jag vet inte. Haha. Ska försöka med hungrig och törstig först. Moaha.

Kommentarer
Postat av: ze7en

En hemlig beundrare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback