Misär

107336-115Jag är trött på att vara sjuk. Är det inte någon annans tur att vara det? Är trött på att höra "Igen!?" när jag säger att jag är sjuk. Ja. Igen. Tror du att jag vill vara sjuk eller? För det vill jag inte. Jag vill vara en sån där frisk människa. En sån utan fysiska problem som dåligt immunförsvar, allergier, hypersnabb förbränning och kassa knän (bland annat). Slår vad om att jag kommer få bechterews också, för jag har ju fått ärva alla andra pissiga drag av mina föräldrar. Ja, idag tycker jag synd om mig själv. Ja, idag oroar jag mig för att det är något seriöst fel på mig. För alla andra är inte såhär. Det är fan inte normalt. Vet att om jag går till en doktor så kommer de inte ta mig på allvar, det gör dom aldrig. Själlösa jävlar.

Mår illa. Är inte hungrig men tvingar mig själv att äta iallafall. Damnit. Misär idag minst sagt.

Kommentarer
Postat av: ze7en

usch inget roligt att bli sjuk sadar ofta...kolla om du kan se nagot samband med annat? som jag tex blir alltid forskyld innan mens...

tack for lanken till min blogg :)

Krya pa dig!

Postat av: mizaru

Njae.. I såna fall ska jag få mens typ jämt. Haha. Men icket. Tror bara att jag har jäkligt kasst immunförsvar. Borde gå på en sån helundersökning med blodprov och grejer.

Vassgo. ^^

2007-02-23 @ 12:13:58
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback