Klockrent

Jag är lite efter och har inte sett ett endaste avsnitt av "I en annan del av Köping" förens nu. Gick som tur var att få ner på Piratebay... Tobbe är min favorit. Höll på att garva ihjäl mig av det här:

Guide - ...Stockholms smalaste gata!
Tobbe - Fan va smalt!

Hahahahahaha. Klockrent. Jag dör. Jag vill också bo på gruppboende och gå på dans. Kan inte jag få en extra kromosom i julklapp? Skulle vara sweet. Inte för att Tobbe kanske har just dawns syndrom, men det skulle funka för min del det med.

Mina tatueringar kliar. Och så får man absolut inte klia.... Ihhhk. Håller på och läka I guess.

Hemma från jobbet idag också. Kunde inte somna förens runt 5 imorse. Gick upp vid 11-tiden idag ändå. Vill inte vända på dygnet alldeles för mycket. Känner mig inte lika ynklig idag, mest bara trött och lite vimsig. Har ju fortfarande förkylning, men den lär jag ju få leva med resten av livet vad det verkar. Damnit.

Kommentarer
Postat av: ann

jag veeet. tobbe är min favorit! åhh hans hypokondri, så jävla roligt. kolla på tv4.se när han ska visa sitt rum. typ:

(tobbe försöker sätta på kaffebryggaren men misslyckas)
tv4-kille: går det inte bra?
tobbe: näe, den är trasig. men har du ny tröja?
tv4-kille: nej
tobbe: den har jag aldrig sett förut
tv4-kille: men vi har ju inte träffats tidigare?
tobbe: nä
hahah. snacka om att byta ämne :D

Postat av: mizaru

Hehe.. Ja han är verkligen überrolig. Han ändrar sig hela tiden också. Och så det där finurliga leendet. :P Ska kolla in det där klippet, låter askul.

2007-02-24 @ 18:08:37
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback