Ihhk.

Imorrn ska jag till tandläkaren. Detta har gjort att jag borstat tänderna cirka 5 ggr idag. I förebyggande syfte liksom... Moaha. Och ja, jag tror faktiskt att det kommer hjälpa till imorrn (tss..). Anyways. Undrar hur mycket cash man måste ha med sig... Undrar om man kan få ett inbetalningskort eller liknande istället. Undrar om jag har hål och hur många i såna fall. Undrar om de kommer skälla på mig för att jag inte vart hos tandläkaren på x antal år. Tänker fortfarande inte säga hur många... kanske gör det om det visar sig att jag inte har några hål imorrn. I såna fall är det sjukt fantastiskt.

Jag har tvättat idag med. Hann med 3 maskiner. Har minst 4 till egentligen. Hatar att min tvättstuga bara har en endaste tvättmaskin. Det gör att allt tar så lång tid. Iförsej finns det i fler i några av de andra husen, men orka gå ut till ett annat hus för att tvätta? Nope. Jag är lat som vi konstaterat innan ohkey?

Usch. Har lite ångest för att jag måste gå upp typ kl7 imorrn bitti. Vet att det är normalt för de flesta andra människor, men börjar man normalt klockan 12 på dagarna så blir det liksom lite omställning med kl7. Gick upp 12.15 idag exempelvis. Skitbra framförhållning. Kommer bli hur enkelt som helst att somna ikväll. Inte. Efter tandisen funderar jag på att dra till jobbet direkt. Montera och sådär. Men det beror på hur jag känner mig, med sjukdom och med eventuell tandvärk. Sen måste jag ju dra tidigare från jobbet eftersom jag ska fylla i tatueringarna kl16. Mycket klockslag minsann. Fler än jag haft på evigheter. Hmm.

Mjaja. Mat då kanske? Har redan ätit 2 ggr idag. Vad ska jag nu hitta på? Te iallafall... Gott.

Kommentarer
Postat av: T

man kan få inbetalningskort. :P

2007-02-18 @ 23:35:20
Postat av: mizaru

T: Okey.. Vad bra. Tack för upplysningen. ^_^

Postat av: T

anytime. ;) grattis till 0 hål också!

2007-02-19 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback