En Ny Bebis

Datorn på jobbet har krånglat en längre period nu, och nu har den lämnats in på någon slags service. Varför jag berättar detta är för att jag numera inte kan skriva blogg på arbetstid längre eftersom det icket finns något intörnät där. Iförsej är ju chefen där också, så kanske skulle bli en aning svårt ändå... Haha.

Jag lyckades kunna byta stolar också, så jag har numera en SKÖN datastol! Detta är som en revolution för mig, nu kan jag sitta här utan att få blåmärken i röven. Trodde seriöst att jag fått det igår kväll när jag gick och la mig. Gjorde ordentligt ont. Min nya älskling är röd och svart och passar inte alls in, men det skiter jag i. En snygg datastol får jag köpa när jag är rik. Moaha.

Snart tar mitt WoW trial account slut, och jag tror jag måste börja betala för att spela. JAG VET! Ni behöver inte skriva något. Hehe. Men jag tycker det är skoj. Särskilt när man spelar ihop. Att spela själv verkar nästintill omöjligt, eftersom vi har svårt att klara vissa grejer när vi är två. Så jag tror nog jag kan slippa bli alldeles beroende. Hoppas jag. Haha.

Marsei mår bra om det är någon som bryr sig/undrar. Är precis som vanligt. Så mina skuldkänslor gentemot honom är minimerade. Skönt.

Nu ska jag käka varma mackor. Det räknas väl som middag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback