Bones

107336-104Visst blivit smalare igen. Icket brau. Ser det inte själv liksom, men på bild så kan jag se på mig själv på ett annat sätt. Måste bli mer nogrann med att äta. Kan glömma bort rätt lätt.

Börjar få långt hår också. Coolt. För typ ett år sedan klippte de av mig allt hos Toni&Guy, så måste säga att det nog växer rätt fort mitt hår. Har ju dessutom toppat håret 2 ggr sen dess. Åuh, jag vill ha långt hår! Blir lite sugen på dreads ibland också, men sen ångrar jag mig snabbt. Var så jobbigt att sova med dem, att inte kunna dra fingrarna genom håret och att inte kunna ha lugg. Det senaste var nog jobbigast. Bra att kunna gömma sig bakom den liksom. Moaha.

Nu har Ibbsie vaknat. Undrar om han vill spela WoW. Hope so. Nu är vi nämlish level 13 och det börjar bli lite skojigt att spela när man inte är superkass på allt längre.

Måste verkligen skaffa en ny datastol. Antingen det eller fetare röv eller alternativ 3; skaffa ett liv utanför datorn. Men njeä. Tror det blir ny stol. Undrar om jag kan kidnappa en från jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback