Tristessen Vann

Åkte in till E iallafall. Skulle nog inte ha gjort det om inte A hade ringt en gång till och tjatat lite på mig. Fick asbråttom då helt plötsligt, eftersom jag tagit det lugnt, duschat i 100 år och käkat mat i lugn och ro (eftersom jag ändå skulle stanna hemma). Hade då cirka en kvart på mig att ta på mig mer anständiga kläder, fixa håret (det är nytvättat = omöjligt att fixa ändån), preppa väskan med iPod och bok och slänga på mig mascara. A och E är nämligen alltid så enormt söta, som små porslinsdockor, så jag känner en viss press på mig att inte se alltför jävlig ut när jag träffar dem. Fick halvspringa ner till station, och trodde seriöst att jag skulle kräkas upp spaghettin som jag ätit mindre än en halvtimma tidigare. Mindre roligt. Men jag hann med tåget iaf. När jag väl kom hem till E så var jag en halvtimme försenad, men ändå först där. Hålla tider är inte direkt deras starkaste sida. (Konstigt nog är A röstad till att vara mest "punctual" av alla mina vänner på fäjsbook. Weird.)

Hängde där i typ 3-4 timmar, drack glögg och de slog in julklappar, snackade massor såklart och sen åkte jag hem. Känner mig astrött. Ska nog sova snart. Fast med snart menar jag om typ 2-3 timmar kanske. För lägger jag mig nu så kommer jag inte kunna somna. I know it.

Btw så har jag semester i en månad nu! Hawiee! No more work förens den 21 Januari. Hur great är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback