Tomat

@work.. bored som vanligt när jag är här. Nu har jag dock en massa som jag borde göra, typ montera bort alla Nishiki cyklarna i stallaget (eftersom vi får typ 150 nya cyklar när vi kommer tillbaka från semestern), men jag har blivit lat. Mina arbetsdagar senaste månaden har nämligen bestått av 3 timmars surfning, massa kaffe och eventuellt fixa en punka. Helt sjukt att jag får heltidslön för detta. Får nästan lite dåligt samvete, måste vara den sämsta anställda någonsin. Inte för att G klagar. Lite därför som jag inte gör mer.

Insett att det typ bara är 2 veckor kvar till Thailand. Helt sjukt. Bara denna veckan kvar på jobbet, sen jul, mellandagar, nyår och vips så är jag där. Fattar ingenting. Men det är sweet, damn sweet. Längtar så förbannat mycket efter solen. Blekhet klär mig inte. På tal om sol så har jag inte solat på hur länge som helst, och min hy märker verkligen av det. Den kliar och jag får röda utslag. Nu senast i pannan. Jippie för det liksom. Så jag gick till solariet igår, solade mina vanliga 20 minuter, men det borde jag inte riktigt ha gjort. Eftersom det var så länge sen så blev det liksom lite för länge. Så nu är jag röd i hela fejset istället. Precis lagom till att min ögoninflammation har gått över. Typiskt mig. Jag kan fan aldrig vara helt frisk någonsin.

Jag har iallafall kommit på en sak som är bra med julen, och det är att alla mina små älsklingar kommer tillbaka till dessa trakterna då. Bland annat Ibbsie, Erica och lillbrorsan. Har saknat dem allihop. Asmycket. Det dåliga är dock att de flesta är så fruktansvärt upptagna över julen, det är så många som man "måste" träffa. Som tur är så behöver jag inte träffa nån, så min planering är väldigt öppen för de små upptagna människorna.

Nehepp. Om man skulle ta och montera lite då... Blääuäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback