Spinkig och Allena

Jag har gått ner i vikt. Jag har ingen våg, men jag vet att det är så. Dessutom så var det det första min brorsa sa till mig när jag öppnade dörren när han sov här i onsdags. "Vad smal du är". Jaha. Ehm... tack? Eller förlåt? Vad ska man säga? Idag sa min pappa att jag såg ut som ett Biafra barn. Ehm... tack? Eller förlåt? Eller vad? I donno. Jag tycker att jag har ätit ungefär som jag brukar. Eventuellt lite mindre godis, men jag har käkat chips och sånt istället. Fast jag ljuger lite. Jag har helt enkelt inte haft någon aptit på hur länge som helst. Känner mig aldrig hungrig. Ja förutom då när jag tvingat mig själv att äta lite för mycket, då blir jag hungrig bara några timmar efteråt. Men annars... nä. Vet att det inte är bra att jag går ner i vikt, jag är tillräckligt smal så det räcker, men på ett plan så blir jag nästan lite stolt över det. Hänger ihop med mina störningar som jag hade när jag var yngre... Men jag är iallafall medveten om det. Lättare att inte komma in i det igen då liksom.

Jag känner mig fruktansvärt ensam just nu. Har vant mig vid sällskap. Dessutom så är alla så damn upptagna på annat håll, har inte tid att träffa mig. Antar att det är såhär det blir när man är den enda som bojkottar julen. Morsan dumpade mig för att umgås med sin nya pojkvän, Ibbsie verkar vara upptagen så gott som hela tiden han är i Sthlm, Erica har massor för sig ända tills i mellandagarna, P är fortfarande arg på mig. Kanske ska hänga med A och E imorrn kväll, men sen åker de till sina respektive familjer. Det värsta är att jag har kommit ur WoW som fan. Varje gång jag loggar in nu så lullar jag mest runt och är förvirrad. Astråkigt jue. Måste skaffa ett nytt mission som jag kan sysselsätta mig med över julhelgen.

Ett mission som jag borde ta tag i är att diska och plocka bort madrassen som brorsan sov på i veckan... Men det verkar vara ett så tråkigt mission. Blä. Jag vill göra nåt skojsigt. Lek med mig!

Kommentarer
Postat av: Nelli

Vem är P och varför är mongot arg på dig?
/Ib i Schengen-avtalet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback