On Your Right Side...

Har inte skrivit på ett tag eftersom jag lekt tourguide till en amerikan på sista tiden. Ja en couchsurfer alltså. Gick runt i Sthlm i 4 timmar igår, och det kändes som att man hann med det viktigaste. Stockholm kanske inte är så stort after all. Inte som att jag drog till Kungsholmen/Norrmalm och sådär, utan söder - gamla stan - centrum. Droppade förbi Annas affär och hon bjöd in oss på tacos på kvällen. Hennes pojkvän är från Frankrike och han hade 2 av sina vänner därifrån på besök, så det blev en salig blandning av svenska, franska och engelska hela kvällen. Very international indeed. Jag hade iallafall kul, och Billy verkade också nöjd eftersom han fick nya kontakter i Paris, dit han hade tänkt åka om typ 2 veckor.

Jag har gjort någon som jag tycker om ledsen och det gör mig ont, men jag måste ju göra så som jag känner och vill, ingen tjänar ju på att jag ska gå runt och låtsas bara för att göra någon glad. Kanske kunde ha hanterat situationen annorlunda, men nu är det som det är. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback