Hotell Eller Nåt

Bläuuäää vad mätt jag är. Sjukt mätt. För mätt. Varför skulle jag trycka i mig hela pizzan för. Onödigt. Blä igen.

Igår fick jag ett litet roligt telefonsamtal. Min lillebror var på väg hem från Skåneland och pappa hade lovat att hämta honom från stationen. Bara ett litet problem, farsan hade lyckats blanda ihop dagarna och trodde att brorsan skulle komma hem nu ikväll, och inte igår kväll. Han satt därför på nån slags stand-up kväll och hade stängt av sin mobil. Då fick jag ställa upp istället, så inatt sov både brorsan och B här. Tur att jag har en madrass säger jag bara. Typiskt farsan att blanda ihop dagarna sådär. Jag skulle ha vart assur om det hade vart jag som hade råkat ut för det.

Idag åkte B till Finland, han ska fira jul där och kommer tillbaka hit den 26/12. Han kommer antagligen vara här över nyår och åker iväg på sin Europa-tripp samtidigt som jag drar till Thailand. Fattar inte riktigt varför man skulle vilja åka till Finland, särskilt på vintern, men iförsej fattar jag inte varför man skulle vilja åka till Sverige mitt i vintern heller. Men I guess att man blir hemmablind. Eller nåt.

Nähä. Jag ska bada tror jag. Och sen ska jag gå runt naken i lägenheten. Var ett tag sen jag kunde göra det. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback