GrottTid Tack

Kommer antagligen fastna i Dexter nu, har sett 2 avsnitt och serien verkar cool. Stört hur mycket bra serier det finns. Så kan man ju blanda in lite Family Guy, Heroes och The Office emellanåt när det kommer nya avsnitt. Söndagar är för övrigt så damn tråkiga. Vad ska man göra med dem liksom? Iförsej så har hela den här helgen vart rätt så medioker, har inte gjort nånting särskilt alls faktiskt. Igår var jag visserligen på Nikkis 2-årskalas, men det var bland det hemskaste jag vart med om i hela mitt liv. Vet inte varför, men fick nästan som lite panikångest, hjärtklappning och skit. För mycket människor, för mycket barn, för mycket påklistrade leenden och artigheter. Pallar inte med sånt. Käkade fikat och drog därifrån innan alla presenter ens hunnit blivit öppnade. Inte som att Nikki märkte nån skillnad om jag var där eller inte. Inte Nina heller eftersom hon var tvungen att underhålla resterande 40 personer.

Förresten så har jag visst gjort nånting, gick och såg GuldKompassen igår kväll. Den var faktiskt bra, bättre än väntat, och med en scen som verkligen VERKLIGEN inte är lämpad för barn. Jag satt med käken i golvet när jag såg den. Det var liksom så.... oväntat. Tror jag måste se den igen. Ska iallafall ladda hem den när den släpps på dvd.

Nu har B vart här lite för länge känns det som. Jag behöver min ensamtid. Visserligen är jag ensam på jobbet, men det är inte riktigt samma sak. Saknar att kunna göra precis vad jag vill, saknar att spela WoW, saknar att käka precis vad och när jag vill. Man blir fan skadad av att bo själv, beroende av sina egna små rutiner. Känns helt off när man inte kan göra dem längre. Bor man ihop en längre tid så skapar man ju rutiner tillsammans, men det är ju inte riktigt det som är planen just nu. Vet inte hur länge han kommer stanna, egentligen skulle han dra efter 2 dar, sen skulle han dra nu i förra veckan, och nu sist skulle han åka imorgon. Men det verkar inte som att han ska det längre... Har lite grejer som vi måste kolla upp imorgon innan iallafall. Har tagit ledigt för ändamålet till och med. Usch, jag läser det jag skrivit nu och det verkar som att jag är helt less på B, vilket jag egentligen inte är, bara det att jag verkligen verkligen behöver pauser från människor överhuvudtaget. Min social mätare (sims2 referens) är överfull. Behöver leka lite eremit i min grotta ett tag så jag kan vara happy social Jessica igen.

Kommentarer
Postat av: erika

dexter är GUD. du kommer sitta som på nålar ;) bäst att du är tillbaka & skriver!

Postat av: mizaru

Hehe, ja Dexter är nog så nära Gud man kan komma.

Ja jag tog mitt ansvar, hur går det med skrivandet själv egentligen? ;)

2007-12-11 @ 15:05:39
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: erika

oho, du jag har skrivit ett lååångt inlägg ju :)
men jag ska ta tag i det, nu var det sista dagen för skolans arbeten & jag är KLAAAAR! hoho, skön känsla..

2007-12-12 @ 07:47:59
URL: http://littlebird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback