Tack För Den

Men KOLLA KLOCKAN. Fan onormalt att vara uppe såhär tidigt. Gissa varför jag är det? Jo för att de gulliga små byggarbetarna som satte in fönster åt mig la en till lapp i min brevlåda där de stod att de skulle in här IGEN för att sätta in nån persienn. Grejen är bara att jag redan har alla mina persienner. Fattade ingenting. Men var ju fortfarande tvungen att vara redo om de skulle komma hit igen. Så klockan ringde för 10 minuter sen. Jippie! Fick dock snilleblixten att ringa till gubben med huvudansvaret och berätta för honom att de måste ha tänkt fel eftersom jag redan har persienner, så tog reda på nummret och ringde han. När han svarade svarade utspelades detta samtal:

- Hej, jag heter Jessica och ni har lagt en lapp i min brevlåda om att ni ska sätta in persienner.
- Ja, det stämmer.
- Grejen är bara att jag redan har persienner överallt.
- Jamen i dörren då?
- Jag har ingen dörr.
- Men balkongdörr har du väl ändå? *irriterad röst*
- Nej det har jag inte, enda lägenheten i huset som inte har det.
- Ehh. Oj. Ja då har Lennart(?) bara lagt lapparna i allas brevlådor, men du kan bortse från den.
- Okey... Hej då.
- Hej då.

MEN TACK! Svårt att kolla vilka lägenheter som ni skulle byta i eller? Fick lite smått panik igår när jag kom på att jag antagligen behövde flytta bort allting från fönstrena, flytta möbler, skruva ner fläkten, montera ner träpersiennen i köket.. IGEN. Som tur var gjorde jag inte det. Enda uppoffringen jag gjort idag är att gå upp kvart i 7. Men bara det är ju för fan illa nog.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jävla amatörer!!

Postat av: mizaru

Minst sagt! -morr-

2007-08-30 @ 22:33:17
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback