Skruva På

Tog mig samman och skruvade tillbaka persiennen och min köksfläkt. Kan ju inte laga mat annars... Käkade toast till middag pga det faktum att den inte var uppe. Kändes sådär att stå på en pall och skruva när svimfaktorn var hög, men jag klarade livhanken denna gången också. Nu har jag dock oerhört ont i armarna av allt skruvande. Att stå med armarna uppåt och ta i som attans i mer än 2 minuter är fan ansträngande. Pröva dessutom att försöka hålla upp en fläkt samtidigt som du skruvar så ska du få se på träningspass. Jag tror på träningsvärk imorrn och en del svårigheter med att utföra mitt jobb (som har en del med skruvande att göra...).

Förresten så har jag lyckats bli level 60 i WoW. Liksom finally. Rider till the dark portal, överlycklig för att jag ÄNTLIGEN ska få gå in. Och vad är det första jag ser när jag är där? Jo, några level 58-59. Bah! Man behövde liksom inte vara lvl60 för att få gå in där som jag trodde. Sicken liten n00b jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback