Jag Och Mitt Apotek

Efter byggjobbargrejen så lyckades jag somna om i en timme. Var absoult tvungen att vara på jobbet klockan 10 eftersom vi skulle få Skeppshultcyklar då, så gick upp i tid för en gångs skull. Käkade frukost(!) och tryckte i mig följande piller
Jag tänker försöka utesluta fysiska aspekten till varför jag blir sådär nere ibland. Vem vet, jag kanske har brist på nånting som gör att jag iallafall blir lättare irriterad och down. Kändes som det funkade, har vart mycket gladare idag. Antagligen är det för att jag inte blev provocerad till att börja grina direkt på morgonen iförsej, men det spelar egentligen ingen roll för mig varför jag mår bra, huvudsaken är att jag gör det.

Efter jobbet drog jag hem till farmor på middag. Mamma, brorsan, hans tjej och farmors syster var också där. Är sjukt mätt nu, blev först itryckt massa mat (kyckling&ris, samt köttfärslimpa&potatis), efter det blev det cheesecake och efter det kaffe och kakor. Åuh. Min stackars mage. Men det var gott! Farmor pikade lite om att jag borde komma och hälsa på oftare... Suck. Jag vill ju, men det är så mycket man borde göra, många som man ska träffa. Vet att jag kan bli bättre, men efter jobbet vill jag oftast bara hem och ta det lugnt. Kanske råder mina magiska piller bot på det också. Bwaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback