Idiotgubbjävel

Fan vad förbannad jag blir på alla jävla gubbar som är så förbannat fördomsfulla. Kom in en precis och frågade om praktikplats, och jag förklarade att vi bara har plats för två personer i verkstan, och om vi har en praktikant där så betyder det att jag inte får plats där. Då hade han mage att klämma ur sig "Jamen du kan ju göra nåt vettigare" och nickade mot kassan. Jävla mongoidiot. Precis som hans lilla fjortisunge ska kunna mer än mig om cyklar? Det var typ det han menade. Grejen är att folk tror att de kan mecka, men egentligen så förstör de bara sina cyklar. Som gubbar som kommer hit och säger till mig att "Jag har fixat punkor i 30 år" när jag påstår att de monterat däcket fel och att det inte alls är det att däcket är ovalt(!?). Synd men du har monterat fel i 30 år i sådana fall jävla pucko.

Så damn irriterad på det här jobbet nu så jag skulle kunna spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback