Idag Hatar Jag Människor

Bara sådär i allmänhet. Blir fan alltid besviken. Är det jag som tänker helt jävla annorlunda än resten av världen? Egentligen kanske jag är mest sur på mig själv. För att jag alltid tar fel beslut. Trodde seriöst att jag skulle hänga med D idag, men det var tydligen oerhört ansträngande att skicka ett sms. På grund av det så fick jag ställa in med mina kusiner och en dag på stranden för nada. Min tredje plan sprack också, för att jag somnade om i väntan på telefonljud som aldrig kom och sen när det väl kom ett så var det den tredje planen som meddelade att den redan hade dragit eftersom jag inte hört av mig. Mjahapp. Var det svårt att ringa då eller? Vet egentligen att jag verkligen inte är den som borde klaga eftersom jag är sämst på att höra av mig, men om jag bestämmer något så gör jag det, och om jag inte känner för det så hör jag iallafall alltid av mig i hyfsat god tid.

Nä, jag skiter i människor idag, skiter i att det är fantastiskt väder ute och stannar inne i min grotta med WoW, gryta, godis och katter. Katter som visserligen är opålitliga, men som aldrig påstått något annat heller.

Kommentarer
Postat av: D.

förlåt mig... så hemskt mycket. det var massa tjaffs här.
hur länge är du ledig, om jag får fråga det igen?

2007-08-08 @ 20:01:47
Postat av: mizaru

Lugnt.. Var liksom lite för många grejer samtidigt bara som gjorde mig lite mer bitter än vanligt. ;P
Jag är bara ledig denna veckan, men Ib är ju här.. Så vi får ta och ses typ nån kväll eller så i nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback