Go Nintendo, It's Your Birthday

Ett spontaninfall igår kväll ledde till en något överansträngd tumme idag. Mitt högra pekfinger är väl inte heller på topp direkt. Ja det handlar alltså om bland annat Track and Field, IceClimber och SuperMario, det vill säga Nintendo 8-bitars. Spelade även BackGammon, men det hade ingen större inverkan på mina fingrar. Kan skryta lite och säga att jag vann! Ja över lag alltså. Track and Field var dock C rätt så mycket bättre än mig på, förutom kanoterna och HighDive. Fattar inte hur hon kan trycka på knapparna så satans fort. Lite roligt att det liksom var det som tv-spel gick ut på förr i tiden. Att trycka så fort man bara kunde. Ergonomiska handkontroller har de ju inte heller, tror det kan förklara handvärken idag litegrann också. Men det får det vara värt, helt klart rolig kväll! Hawiee. Jag gillart. Kanske för att jag vann. Bwhaha. IceClimber är fan min grej. Borde satsa på nästa världsmästerskap.

Det blev lite försent igår, gick och la oss typ tidigast 2 och C:s äckliga mobil tutade klockan halv8 imorse. Uäh. Det gillade jag verkligen inte. Ingen idé att somna om heller eftersom jag börjar klockan 10, skulle antagligen bara bli tröttare av det. Hade funderingar på att sjukanmäla mig, men jag har gått och fått sån där arbetsmoral tror jag. Får helt dåligt samvete om jag inte går dit. Kanske för att det känns som att jag får 100ggr mer att göra när jag kommer tillbaka än om jag underhåller allting hela tiden. För det är nämligen ingen annan som gör mitt jobb om jag inte är där, det bara samlas på hög mer eller mindre. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback