Damn You Avocado

Jag har seriöst hållt på att svimma hela dagen. Förstår inte vad som är felet. Först och främst så sov jag i typ 12 timmar inatt, hann inte käka frukost så trodde först att det var därför jag kände mig lite konstig. Åkte till ICA och köpte mackor, yoghurt och banan, tryckte i mig det. Men det hjälpte inte ett skit! Blev typ bara värre. Ser prickar framför ögonen hela tiden och är helt kallsvettig. Var asmycket på jobbet så kunde inte gå hem, fick typ stå och luta mig mot saker så jag inte skulle ramla ihop. Kul i jul.

Verkar dessutom som jag är allergisk mot något, eftersom det kliar så jag håller på att bli galen över hela kroppen. Jag gissar på avocadoröran jag tryckte i mig på gårdagens restaurangbesök eller på mikroskopiska träflisor som ligger över hela lägenheten efter fönsterbytet igår. Vilket som så är det förbannat irriterande.

Nåt som är trevligt är iallafall att jag fått tag på värsta snygga coola retroryggsäcken på Tradera. Fick den idag och den är sjukt snygg. Tur att man kan köpa tillfällig lycka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback