CykelKungen


image163Okey. Det var inte så pjåkigt när jag väl kom till jobbet... Jag gillar det ju egentligen, oftast iallafall. Bara massa jobbiga omständigheter som gjort att det verkligen känts skit ett tag. 2 veckor ifrån det var verkligen en bra idé. Fastän det var okey på jobbet idag och jag tillomed var SNÄLL och skämtade med en av mina hatkunder Arbman så känner jag fortfarande ångest för att gå dit imorgon. Uäh. Jag vill inte.

Känns lite konstigt att inte ha något planerat nu.. Vart fullt upp innan och nu är det helt plötsligt slut på planerna. Hmm. Ska visserligen bli skönt att inte göra nånting, ja förutom att jobba dådå. Dessutom har jag lite folk som jag försummat under min semester som jag måste hänga lite med nu i veckan, senast nästa vecka.. Som min farmor exempelvis. Och så har jag lovat att bjuda mamma på middag för att hon passade mina katter. Och så är det avskedsmiddag för min bror som flyttar till Helsingborg på fredag... Hmm. Jag kanske har en del planer iallafall.

Idag köpte jag en vattenskål för 200 spänn. Och 2 matskålar för 100 spänn. Mina katter är fan bortskämda.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Min resa ner var jättebra. Om vi säger så här: detta är första gången jag inte svimmar om jag sitter upp i mer än 5 minuter. Vi fick stanna 4-5 ggr på vägen ner på bensinstationer för att jag inte skulle svimma/spy, och när vi väl kom fram lade jag mig ner och sov tills idag (nu). Har fortfarande sjukt ont i kroppen och mår illa som ett spjut. Mobilen hade inget batteri och jag hade ingen ork att sätta den på laddning. Happy times.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback