Ahh.. Gracias MACHEL!

Hawiee! Sitter framför min nya dator nu som är SÅ grym och SÅ snygg. Jag blir nästan lite kåt av den. Hmm. Kanske inte. Men ni fattar dealen.

Vi har fipplat med datorgrejer hela dan, först skulle vi åka upp till SthlmC och hämta den till att börja med. Det blev lite mer krångligt än vad vi kunnat förutse, eftersom bilen bestämde sig för att dö på motorvägen utanför Alby. Vi stod där ett tag, sen lekte vi bilmekaniker och lyckades hitta ett fel, fixade det, men då funkade inte biljäveln iallafall. Jag fick ringa min mamma och hon kom och hämtade oss, sen lånade vi hennes bil och åkte till stan med den istället. Lyckades krångla in oss i stan, fick ut datordelarna, åkte och käkade kinamat (inte ätit det på typ ett år) köpte en datakabel som fattades och sen hem för att bygga. Det har vi hållt på med hur länge som helst nu, eller själva byggandet gick ju iförsej fort, det är att installera alla program och sånt som tar tid.

Medan WoW installerades så klippte Ib mig. Hur jäkla mycket hår som helst låg på golvet när vi var klara, och i duschen kändes det ungefär som att jag var flintskallig. Men det ser skitballt ut, som en frisyr för en gångs skull och inte bara massa jäkla fluffigt hår. Alla frisörer jag går till vill aldrig tunna ur mitt hår så mycket som jag vill, och de klipper liksom för fint. Jag vill ha det lite rufsigt och hackigt och framförallt rejält urtunnat. Och det fick jag! Tror det kommer bli jäkligt nice när det inte är nytvättat och med lite vax i. Sweetah.

Förresten så har jag kollat på världens bästa avsnitt av Southpark. Galet bra. Fick fan ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback