Waisting My Time

Jamen alla som tror jag har städat idag räcker upp en hand! Tvättat? Fixat? Handlat på stan som jag planerat? Träffat kompisar? Nopes, ingetdera. Vad jag däremot har gjort är att spela upp Engine från level 24 till 28 (och en halv), sålt en massa grejer på auctionhouse och tränat mina pets. Ja, jag pratar om WoW. Hatar att jag börjar prata om det som att det skulle vara mitt eget liv. Som när jag ringde och frågade Ib om macros och han inte kopplade och trodde att jag pratade om kameraobjektiv. Kanske borde ha nämnt att jag spelade liksom. Ha!

Åuh. Jag känner mig helt illamående. Antagligen av att ha suttit framför en 19" skärm alltför lång tid i sträck, lite för lite frisk luft och aningen mycket godis och cola. Kom på när klockan var 4 att jag inte hade ätit eller druckit något förutom en chokadkaka som jag mölade i mig till frukost. Åh så nyttig jag är.

Ångest har jag nu för att jag slösat bort hela min helg när jag egentligen borde ha fixat med så mycket annat. Nu kommer jag få ställa in grejer bara för att jag ska hinna tvätta och städa innan jag drar till Piteå. Killarna kommer ju hem till mig på onsdag kväll, och då så måste det ju se åtminstone respektabelt ut, så de slipper dö av allt katthår. Mjejeje. Det löser sig.

Nu måste jag sova. Mina ögon håller på att avlida tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback