Vad Alla Ser Tjocka Ut

Bah. Min skärm har ställt om sig av sig självt och nu ser allt helt utdraget ut. Hatar att jag kan vara så totalt borta på det där med teknik ibland, och ibland inte. Känns lite schizofrent. Hittar fan inte vart man ställer tillbaka skiten. Jag skyller helt enkelt på att jag vart vaken sen 7 imorse och tvättat. Mitt huvud gör ont... Vaknade tillomed innan klockan ringde, av att jag inte kunde andas. Det var lagom roligt. Om någon borde skaffa en sån där dammsugare med partikelfilter i så är det ju jag. Mår alltid skit dagen efter jag har städat, nyser och har astma. Det är inte alls bra. Men att köpa dammsugare för massa tusenlappar känns inte alls så motiverat när det finns så mycket annat som jag hellre vill köpa.

Måste hämta tvätten och sen ska jag jobba. Damn it vad trött jag är. Det här är inte ens roligt... Åuh.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Då ringer man tech support, dvs mig. ;)

Postat av: mizaru

Jag tänkte det, men sen kom jag på att du antagligen inte skulle uppskatta att jag ringde klockan 8 på morgonen. ;P

2007-04-24 @ 12:25:28
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Äh, man ska jävlas med folk. Sticker och genrepar sista gången nu, är hemma igen vid sjutiden...ring mig sen. Tjipp ohoj!

2007-04-24 @ 12:48:50
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback