There's A Desert In My Mouth

Jag är helt sjukt trött. Vet inte varför. Har inte gjort något alls på hela dan känns det som. Ja förutom att jobba då förstås. Resterande dag har spenderats halvliggande i soffan under en filt halvtittandes på TV. Har dock ingen aning om vad jag kollat på. Mina tankar måste vara någon helt annanstans. Fråga mig inte var bara, för jag har ingen aning. Förvirrad? Ja.

Törstig hela tiden också. Har druckit hur mycket vatten som helst. Something strange is going on.

Jag vill börja ge blod igen. Har inte gjort det sen jag var i Malmö. Har inte tagit mig för att gå dit ännu. Fast jag har ju tatuerat mig i januari. Kommer inte ihåg hur många månader som måste ha gått innan man får lämna igen efter att man gjort det. Ska googla på det och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förut var det ngn som lurade i mig att man inte fick ge blod alls om man var tatuerad och jag mitt pucko gick på det och var ledsen för att jag inte skulle kunna tatuera mig eftersom jag så gärna ville ge blod! Det löste sig i alla fall eftersom det visade sig att de inte vill ha mitt blod då jag är allergisk mot penecillin (hur fan stavas det?) :)

Postat av: mizaru

Jag googlade som sagt på det igår, och det visade sig att man måste vänta 6 månader.
Synd att du inte får när du väl vill, eftersom det typ är ständig brist på blod. Mig tvingar de alltid att sitta kvar i typ en halvtimme-timme tills de är säkra på att jag inte ska svimma. Är tydligen på gränsen eftersom jag är så lång och lite för smal... Men men. Har inte svimmat hittills. ;P

2007-04-19 @ 09:35:09
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback