Promenix

107336-130Var ute med Serlot idag också, blev mer som en promenad denna gången eftersom vi gick runt lite i skogsdungen utanför huset. Till och med på stigar och grejer, som en hundpromenad! Haha. Serlot rullade sig till och med... Tror nog att han är en hund egentligen. Bwahaa.

Annars har jag inte vart ute särskilt mycket idag, fick en liten antflipp och ville inte alls gå ut. Så jag har mestadels glott på Heroes alternativt spelat WoW. Sen när jag väl gick ut så var det först för att jag upptäckte att jag behövde ris och därmed var tvungen att gå till affären, och när jag kom tillbaka därifrån kunde jag lika gärna gå ut med kissen en stund.

Tänkte fortsätta med de sysslorna nu. Heroes s01e10 väntar. Coca cola, salt&blandat och fazer choklad gör det också.








Tjingelings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback